vineri, 21 februarie 2014

și cât de departe?...

Pilat deci a ieşit afară la ei şi le-a zis: „Ce pâră aduceţi împotriva Omului acestuia?” (Evanghelia după Ioan, cap.18, v.29)

Nu știu ce i-a umplut pieptul lui Pilat când a pus întrebarea asta mulțimii... Ar fi mai simplu să mă așez în locul unui om din mulțime, sau să încerc să îmi imaginez cum m-aș fi simțit eu în locul Lui? Care a fost răul pe care Isus l-a făcut Israelului? Cu ce ochi i-a privit pe oamenii care nu au avut curajul să Îl privească în ochi? Nicio urmă de răutate, de ură pentru cei care alungau mustrarea conștiinței pentru a inventa un motiv nenorocit... Da, mi-e mult mai ușor să mă așez în locul unui om din mulțime. La urma urmei asta fac în fiecare zi când aleg păcatul. Poate că exercițiul salvator ar fi tocmai să mă lupt cu mine însumi în încercarea de a mă așeza în locul Lui... Cât de sus, Doamne, câd de departe?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu