joi, 9 ianuarie 2014

Dis-de-dimineață!



…printr-un singur om a intrat păcatul în lume, şi prin păcat a intrat moartea, şi astfel moartea a trecut asupra tuturor oamenilor, din pricină că toţi au păcătuit…” – o explicație, pe scurt, a ceea ce se întâmplă. Până aici doar o stare de fapt și nicio ieșire, spuse omul.

Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.!” – aha, de-asta mai suntem în viață, ar putea conchide el. Ia să vedem cum funcționează!

Nu te mira că ţi-am zis: „Trebuie să vă naşteţi din nou!” – dă-mi voie să mă mir, răspunse Nicodim… Dar dacă Tu zici, trebuie să funcționeze!

O, nenorocitul de mine! Cine mă va izbăvi de acest trup de moarte…?” – sigur funcționează, dar în dreptul cui?, întreabă neputincios apostolul.

Pot totul în Hristos care mă întăreşte” – am înțeles, e vorba de mine, răspund eu astăzi, și mâine, și poimâine, și Doamne-ajută în fiecare zi până la sfârșitul veacului!

(Epistola către Romani, cap.5, vers.12, Evanghelia după Ioan, cap.3, vers.16, Epistola către Romani,  cap.7, vers.24, Evanghelia după Ioan, cap.3, vers.7, Epistola către Filipeni, cap.4, vers.13)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu