joi, 5 ianuarie 2012

Nici pe jumătate!

    Dar nu credeam, până n-am venit şi n-am văzut cu ochii mei. Şi iată că nici pe jumătate nu mi s-a spus. Tu ai mai multă înţelepciune şi propăşire decât am auzit mergându-ţi faima. (1 Împăraţi 10:7)
    Da, știu că în post-creștinism (vorbă mare!) se cer dovezi de tot felul, demonstrații de tot felul, mai puțin martori (și asta din mai multe motive, unele obiective). În ce privește viața în Dumnezeu, o mare parte a dovezilor nu se pot aduce la „fața locului”. Cel care este într-adevăr interesat de problema adevărului, trebuie să meargă ACOLO și să vadă. Abia după această incursiune se poate cântări situația, se pot emite judecăți, pretenții...
    Dar eu, cel care am fost acolo și am văzut, „pariez” pe un răspuns copleșitor: „... și iată că nici pe jumătate nu mi s-a spus!”
    Azi e joi și știu că exact că un copil de pe planeta încă rotundă așteaptă ninsoarea! Zile faine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu