marți, 20 septembrie 2011

știu



Știu că mâine, dacă voi mai fi în viață, voi păcătui. Ar trebui să mă liniștească gândul că asta se întâmplă și altor oameni? Sau, dacă îndrăznesc să nu gândesc înaine de a scrie, în viața tuturor oamenilor... Dacă am privit atent la mine, am putut ușor trage concluzia că nici Dumnezeu nu mai așteaptă de la oameni o viață fără păcat.  Dar dacă așa stau lucrurile, ce așteaptă de la mine Dumnezeu? Să fiu sfântul care nu mai face păcate mari? Ori poate că mă vrea păcătuind ceva mai rar decât cei aflați sub condamnarea... „lumea”. Cred că ar trebui să privesc la Isus, Dumnezeul întrupat... Da, am trecut și eu pe acolo: Isus nu a fost om! Ești sigur că ai putea rosti asta cu toată convingerea, sau mai cunoști vreun mic argument pe care nu l-ai putut doborî? Am trăit momente de luciditate,  în care am înțeles clar, că Dumnezeu îmi spune: „Poți!” Cred că ăsta e adevărul. Și merită, chiar de-ar fi să o iau de la capăt a nu știu câta oară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu