miercuri, 4 mai 2011

Brutăria Cerului

            Eu sunt Pâinea vieţii. (Ioan 6:48)


              Îți mai aduci aminte gustul pâinii pe care ai mâncat-o anul trecut în data de 4 aprilie?  Daca da..., nu e bine cu tine. Asta în cazul în care acea dată nu e legată de vreo întâmplare deosebită.  Dar gustul pâinii de acum câteva săptămâni, de câteva zile, ți-l mai aduci aminte? Poate ar fi mai simplu să ne aducem aminte de zilele în care nu am mâncat nimic.  
              Alte observații în legătură cu pâinea: în ce mă privește, poate trec mai ușor peste gustul pâinii dacă mâncarea are gust bun. Cred că încep să fac parte din secolul meu și asta nu mă bucură deloc. E timpul în care pâinea se pregătește oricum. Cantitate mare, cererea fiind mare... Sănătatea noastră, cred eu, e legată direct de  calitatea pâinii pe care o consumăm. O pâine sănătoasă ar trebui să conțină tot ce se găsește mai bun în cereale (adio „fulgi” la micul dejunJ).
               Știu, nu sunt singurul care are acasă o biblie pe care pe care o deschide adesea. Dar mai știu că un număr (mare?) din oamenii veacului meu preferă un cuvânt care satură sufletul așa cum o face pâinea albă. Fără a avea prea multă hrană (în sensul adevărat și serios al cuvântului), doar dând senzația unui stomac plin, în sens religios, dând convingerea că omul și-a făcut datoria pe ziua aceea, pâinea falsă a acestor timpuri fiind cauza organismelor slăbite și a spiritelor căzute în amorțeală.
                Isus e pâinea vieții, venită din Cer, de la Dumnezeu. De ce ai alege să te hrănești cu pâinea pregătită în altă brutărie?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu